söndag 19 oktober 2008

Hur länge då???

Exakt hur länge kan man gå o vela från det man tar blogg beslutet tills man verkligen sitter här o skriver första inlägget???
Vad tror ni??
Jag vet att det tar mååånga lååånga månader. Månader då man sett kompisar blogga som om de aldrig gjort annat o inom mig har våndan växt...
Men, men bära eller brista, nu kör vi.
Egentligen har jag inte så mycket att säga så här först gången, jag måste bara sätta igång mig själv, kniven mot strupen liksom. Men, jag kan ju i alla fall lägga in en bild på mitt senast avslutade objekt, en club fåtölj klädd i ett typ från Pagunette.
*letar*
Hmmm... nä jag kan ju inte det, kameran är i verkstaden, så jag får återkomma imorgon.

Hej då bloggen vi ses imorgon...

3 kommentarer:

krajamaria sa...

Strålande!
Välkommen till bloggarnas värld! :)

Titias pyssliga hörna sa...

Välkommen till bloggvärlden:)

Eva-Lenas Tapetserarverksta sa...

Tack ska ni ha o fortsätt ert bloggande så ska jag nog hålla lågan vid liv.