torsdag 16 april 2009

Var f*n är mitt golv??

Jag skulle ju lägga upp en massa bilder på min nya stora lokal, men tiden har gått och inget har dykt upp?? Varför kan man undra?? Ja, jag har blivit av med mitt golv och det har nu varit borta i 10 dagar... Innan det är tillbaka känns det bara som ogjort arbeta att inreda, hänga upp tygprover och så. Det värsta är väl ändå att jag inte vet när jag kan tänkas ha det tillbaka...




Mitt i röran lyckades jag dock sy ihop en puff härom veckan, kan lägga ut bilder nu, när jag tror att den kommit hem till sin nya ägare i Ås:






Har en hel del projekt på gång framöver, fåtöljer, soffor, nackkuddar... Så var snäll och lämna tillbaka mitt golv.

1 kommentar:

krajamaria sa...

Men vad har hänt?? Har någon snott golvet??? Måste jag nog komma och kika på tror jag...
Puffen blev mycket uppskattad av ägarens mamma iaf! ;)