onsdag 1 april 2009

Flyttlasset...

...har gått. Igår tömde vi den gamla lokalen och stuvade in allt i den nya och idag har jag varit och städat. Jag som tyckt att jag haft en relativt stor o bra lokal blir nu alldeles vimmelkantig av storleken på den nya lokalen.
Så här såg det ut då jag lämnade gamla lokalen, finns ju ett kök o ett ytterligare rum innanför:


Å så här är det i nya, med alla grejer bara inslängda, förutom detta rum finns två till framför detta plus ett till och kök till höger, här finns möjligheter:


Jag har i helgen fått ganska kraftig kritik för att jag inte uppdaterar min blogg, lite märkligt, jag som bloggar för min egen skull och om mitt arbete i verkstan så om inget gjorts där, vad ska jag då skriva; idag har jag inte heller varit i verkstan... Nä ni får allt ta det som det kommer, jag skriver då jag känner att jag har något jag vill berätta om, bloggandet i sig har väl inget direkt självändamål för någon annan än mig själv??

1 kommentar:

krajamaria sa...

Vilken stor lokal ni har!! :) Jag hoppas på att få komma på besök snart! Får bli en fika efter påsk?!Jag tycker som du, bloggar gör man för sin egen del och ingen annans.