måndag 28 september 2009

Alltid samma sak...

...jag börjar med några rader om hur dålig jag är på att uppdatera bloggen, om hur lite tid jag har till än det ena än det andra, men jag tänkte att jag skulle strunta i de raderna den här gången ;-) Istället tänkte jag berätta att alla mina saker har fått en stor egen hylla idag, som de nu har börjat flytta in i, ska bli skönt att få ordning på allt och att få överblick över vad jag har och vad som saknas. Har inte fått upp en bråkdel än så imorgon blir det till att dyka ner i flera lådor och packa upp dem.


Har även levererat ett par stolsdynor idag, i värsta snygga tyget, de blev verkligen en total förändring mot för hur de såg då de kom in.




1 kommentar:

krajamaria sa...

Kolla min blogg! Du har en sak att hämta där! :)
Snygg bokhylla förresten!
Blev badrumsfolket nöjd över dynorna? Borde de vara!!