måndag 9 mars 2009

Jag glömde...

...lägga ut ett kort på framfarten med de två karmfåtöljerna, som synes har inte alltför mycket hänt än, de har blivit avklädda, fått trädetaljerna rengjorda o början till en ny sits.


Jag säger det igen, tyget gör sig verkligen inte i bild, så det är tur att fåtöljernas ägare vet att det är ett jätte fint tyg, så att de inte blir skraja om de ser det här. Detta skedde i verkstan innan helgen o nu i helgen så har jag agerat tapetserare på hemmaplan, det som egentligen heter målare. Jag har varit assisterande tapet uppsättare till min lillebror som tapetserade om mitt o Johans sovrum, tack för det (nu väntar några gentjänster för att återgälda skulden). Rummet blev galet mycket finare än innan, en taklist, några lampor o in med möblerna så blir det perfekt. Nöjd :-)

Inga kommentarer: