onsdag 25 mars 2009

Karmfåtöljer

Jag hade förlagt min kamera, hittade den nu när jag packade inför helgens fjälltur. Denna brist på kameran har inneburit att jag inte fotat i verkstan på länge, så tillslut kände jag mig nödd o tvungen att ta till mobilkameran. Det ena kortet ser väldigt just ut o det andra ser väldigt mörkt ut men om ni tänker er en blandning av de två korten så har ni tygets verkliga färg. Det är alltså de två karmfåtöljerna som nu är klara. Det kan tänkas att jag återkommer med bättre bilder nu när jag hittat kameran.



Det blir inte så mycket gjort i verkstan nu de här sista veckorna innan flytt, den här veckan ska jag sy en liten puff på beställning, bild kommer efter helgen. Men sen nästa vecka så är det bara packning och städning som gäller, men med tanke på att det är en flytt till nästa kvarter så känns det inte så viktigt med noggrann packning, i princip skulle kag kunna springa med tygrullar och material under armarna.
Kom just på att jag drömde en mardröm om att krajamaria varit i verkstan och tagit tyger jag klippt till, som hon trodde va tygstuvar som det var ok att ta av... Gör aldrig så M.

Inga kommentarer: